Numer miesięcznika

09/2016 Indywidualizacja kształcenia

09/2016 Indywidualizacja kształcenia



Zawartość numeru:

Zawartość numeru:

  • Maria Fortuna-Sudor
    Uczeń jest najważniejszy. Rozmowa z Kuratorem Małopolskiej Oświaty Barbarą Nowak
  • Grzegorz Jurczyński
    Indywidualizacja systemowych działań celowanych
  • Ewelina Krzymowska
    Indywidualizacja a personalizmw kształceniu
  • ks. Marek Dziewiecki
    Fundament wychowania
  • Patrycja Woźniak
    Szkoła czy firma?
  • Ewa Gałązka
    Nauczanie zindywidualizowane w klasach IVVI
  • Karolina Piotrowska
    Indywidualizacja motywowania
  • Elżbieta Trojan
    Indywidualizacja kształcenia. Bibliografia w wyborze
  • Joanna Berska
    Czym jest tutoring?
  • s. M. Urszula Kłusek SAC
    Uszanować człowieka
  • Paweł Ferdynus
    Ćwiczenia integrujące odruchy pierwotne
  • Maria Fortuna-Sudor
    Wrzesień… i decyzje o wychowaniu do życia w rodzinie
  • Jolanta Tęcza-Ćwierz
    Czy WDŻ tylko dla elity? Rozmowa z Wawrzyńcem Kowalskim, b. wizytatorem MEN ds. wychowania do życia w rodzinie
  • ks. Andrzej Zwoliński
    W poszukiwaniu szczęścia
  • Romana Cynk
    Dzwon i dzwonki
  • Dorota Frączek
    Stawanie się osobą
  • Barbara Dagmara Niziołek
    Ocena szkolna
  • Magdalena Korzekwa
    Nowoczesność – zakaz myślenia?
  • Ewelina Krzymowska
    Kultura językowa
  • Ewa Mroczek
    Czy wszystko musi być zaje…fajne? Wypowiadamy wojnę wulgaryzmom. Scenariusz zajęć dla I klasy gimnazjum
  • Biuro Prasowe Profbud
    Innowacyjny program przedszkola na UKSW
  • Aleksandra Stolarczyk
    Uroda świata i tragizm bohaterów z Westerplatte. Scenariusz lekcji języka polskiego w klasie VI

Okładka: fot. Pixabay.com



Zarejestruj się
aby mieć darmowy dostęp
do archiwum